Tuesday, November 27, 2012

Hello There :)

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah. Siap jugak blog baru saya :) ihhi. Bukan apa, before ni sebuk study lah *studylah sangat kan*. Kbtw, blog ni akan menjadi blog terakhir saya. Lepas ni tak mau dah delete pastu renew. Haaa penat oh ~ sekarang sangat banyak masa yang aku ada untuk mengupdate bagai. Sebaaaab SPM is OVER :) hmm finally. Dah lama aku tunggu, tapi bila pikir-pikir balik aku takut lah pulak nak tunggu result. Kalau teruk, oh myyy aku tak boleh terima *ayat macam struggle gila* Entahlah, aku tak tau lah apa aku jawab. Rasa macam betul tapi entah lah. Well, past is past :) just forget it and just pray and pray. 

Today is my first day as a ex-student of SMK ABDUL JALIL. Rindu tu tak payah cerita lah kan. Saaangat rindu nanti. Actually bukan rindu apa, yelah 5 tahun kot aku jadi penghuni tegar Jalil tu. Banyak sangat lah kan kenangan, cehh haha. Daripada aku tak reti tegur orang, dah pandai dah menegur tak kira orang. Ktipu, aku takdelah peramah mana pun. Aku just tegur orang yang aku pernah bercakap. Eh yeke? Entahlah, orang kata aku ni jenis sombong. Whatever, they can say what they like. Kseterusnya, daripada aku tak suka main baling selipar, dah jadi hobi dah bila duduk hostel. Hari-hari main baling selipar setiap kali riadah. And setiap hari tu jugaklah selipar aku jadi mangsa terbaling dekat atas bumbung. Ohh siapa buat pergi ambillah :) kira banyak benda jugaklah aku belajar dekat situ. 

Klah, aku rasa aku serious kot blog ni blog last. Kooot haha. Have good day and Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Ain Rushdi's Blog. No copyright ™