Friday, November 30, 2012

Last day as a student.

Assalamualaikum :)

Selamat petang semua semua. Okay, for this entry hanya ada gambar yang bakal menceritakan segele-gelenye. Okay? :) Gambar ni diambil pada hari aku last paper, sebagai kenangan kononnya. Aku dengan semangatnya bawak camera pergi sekolah. Tempat paling selamat *selamatlah jugak* dekat hostel lah kan aku simpan. Entah kenapa aku suka sangat tinggal barang dekat situ. Buat semak diaorang je. And tak terlupa kepada semua yang merealisasikan video yang aku nak buat tu walaupun tak berapa nak perfect actually. Hmm tapi puas hati lah jugak sebab sebab sebab, tak taulah sebab apa. Terima kasih :) hihihi. Serius lawak kalau tengok balik video yang tak jadi haha. Well, tu jelah yang boleh aku tengok kalau aku rindu korang. Eceh haha. Seriously.  

Entah bila pula nak jumpa korang. Aku ni kalau dah cuti memang taklah nak keluar rumah. Malas. Tapi kalau nak ajak call saje :) mana-mana pun saya boleh pergi In Shaa Allah. Okay, ni jelah gambar yang aku rasa nak masuk kan. Yang lain tu ada muka aku tak jadi hahaha. Kdiam :| k k kbye.





She called me 'gedik'. Everytime she spoke to me *ktipu*


Elok-elok dekat tempat baru :)


Game yang ni lawak gila. Macam main rugbi pun ada aku tengok


And last but not least, akak senior kita datang :P

No comments:

Post a Comment

Ain Rushdi's Blog. No copyright ™