Wednesday, November 28, 2012

The bored one.

Assalamualaikum :)

Oh betapa boringnya aku duduk rumah menternak lemak tepu ni. Actually, diaorang dah planning nak keluar semalam. But, seorang hamba Allah ni kata mengantuklah hape lah. Nyah, kita cuti lama. Kau nak tidur sampai jadi macam Sleeping Beauty pun takpe. Haihh pastu tetiba diaorang cakap keluar harini. Cehh pergi Alamanda pulak tu. Aiyoo memang ada bas sangatlah nak pergi sana kann. Next time jelah *sedih pulak* kita kan cuti lama. So buat cara orang cuti lama lah. Ada baaanyak masa kita boleh dibazirkan begitu sahaja. Hahahaha. 

Oh yeah, disebabkan kerja aku kat rumah macam orang takde kerja. So aku baca novel, tengok disney movie. Entah kenapa teringin pulak nak tengok balik semua cerita tu. Best koot, yelah cerita dongeng. Semua happy ending and sangat hmm entahlah. Yang penting aku suka. Biarlah orang nak kata tak matang ke apa ke. Remember, they can what they like. Asalkan kita bahagiaaa :) hewhewhewww.

Okaylah uollsss. Ibu I dah bising. Katanya nak online sampai meletop ke laptop tuu. And I just said, Yes :) sebab cikgu aku cakap. Habis SPM awak nak tengok tv sampai meletup ke online sampai pula meletop kee, haa buatlah. Masa ni fokus belajar. Rindu pula dengan cikgu Jalina :) kbye.

No comments:

Post a Comment

Ain Rushdi's Blog. No copyright ™